Všeobecné podmínky pro poskytování telekomunikačních služeb

(dále jen Všeobecné podmínky, zkratka "VP")

Úvodní ustanovení

Tyto Všeobecné podmínky upravují poskytování služeb společnosti Datahost s.r.o., se sídlem Hrabákova 1861/1, Ostrava, zapsané v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 42045, IČ: 26390973, DIČ: CZ26390973.

Služby v souladu s těmito Všeobecnými podmínkami mohou být poskytovány výhradně na smluvním základě. Ujednání odchylná od těchto Podmínek musí být písemně stvrzena oběma stranami.

Smlouva o poskytování služeb vstupuje v platnost dnem v ní uvedeným a platí na sjednanou dobu s výpovědní dobou v ní uvedenou, nebo na dobu neurčitou.

Definice pojmů

Poskytovatelem je obchodní společnost Datahost s.r.o., IČ: 26390973, který je poskytovatelem elektronických služeb, dále jen "poskytovatel".

Zákazník je osoba, která má s poskytovatelem uzavřenou smlouvu na poskytované služby. K uzavření smlouvy může také dojít elektronickou formou podané žádosti (návrhu, objednávky) zákazníka, včetně odsouhlasení těchto pravidel, nebo zaplacením poplatku na základě vystaveného účetního dokladu. Zákazník je fyzická nebo právnická osoba, která právoplatně odebírá služby na základě sjednané smlouvy.

Subdodavatel je osoba dodávající poskytovateli dílčí plnění, nutné pro poskytování služeb.

Testovací období je období, kdy se na zákazníka vztahují všechna ustanovení těchto Všeobecných podmínek kromě ustanovení týkající se plateb za poskytnuté služby.

Závazná objednávka je úkon zákazníka s účinky smlouvy, pokud je poskytovatelem přijata.

Server je systém technických a organizačních prostředků, který je připojen k síti poskytovatele.

Síť Internet je prostředí tvořené počítačovou sítí poskytovatele a počítačovými sítěmi třetích osob.

Elektronické služby jsou služby, které užívá zákazník na základě smlouvy. Jedná se o umístění www stránek na serveru poskytovatele, e-mailové služby, připojení na Internet, tvorba www stránek, reklamní služby na Internetu apod.

Rackový prostor je prostor pro umístění serverů v datovém rozvaděči. Základní jednotkou je pozice o velikosti 1U, v případě pronájmu částí racku se prostor vyjadřuje v počtech U pozic.

Přístupové údaje jsou údaje sestávající z přihlašovacího jména (ID či také login) a hesla. Jedná se o údaje sloužící k přístupu zákazníka ke službám a přihlášení do Zákaznického informačního systému.

Spotřebitelem je ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání

Poskytované služby

Web hosting, je poskytnutí prostoru na serverech Provozovatele pro provoz WWW stránek, s podporou e-mailových schránek a databází.

E-mail hosting, je poskytnutí prostoru na serverech Provozovatele pro provoz e-mailových schránek.

Cloud server, poskytnutí prostoru pro přístup a synchronizaci souborů z jakéhokoliv podporovaného zařízení.

Remote desktop, vzdálený přístup přes web stránky na PC zákazníka pomocí protokolů RDP, VNC, SSH.

Umístění fyzického serveru zákazníka do prostor datacentra nebo jeho pronájem, v podobě služeb housing či pronájem dedikovaného serveru.

Pronájem výpočetního výkonu a úložiště, v podobě služeb virtuální server. Služba spočívá v pronájmu části fyzického serveru jako služby, kdy se zákazník stará pouze o konfiguraci výkonu obdobně jako u dedikovaného serveru. Správu hardware včetně virtualizační platformy zajišťuje poskytovatel.

Správa fyzického nebo virtuálního serveru v podobě takzvaných managed služeb.

Poskytování a provoz aplikací, softwaru a softwarových licencí formou služby.

Práva a povinnosti smluvních stran

Poskytovatel se zavazuje udržovat telekomunikační infrastrukturu své sítě ve stavu a kvalitě, aby poskytované služby odpovídaly příslušným technickým a provozním standardům a podmínkám stanoveným ve Všeobecných obchodních podmínkách, resp. ve Smlouvě, zejména mít platná technická a bezpečnostní osvědčení povinná pro provoz v České republice.

Zákazník je povinen zajistit, že datové zařízení, které připojuje na zařízení poskytovatele, má platná technická a bezpečnostní osvědčení povinná pro provoz v České republice; Zákazník odpovídá za stav svého datového zařízení včetně nastavení parametrů zařízení, která připojuje na zařízení poskytovatele.

Zákazník se zavazuje oznamovat závady neprodleně poskytovateli.

Zákazník nesmí při využívání služeb zasahovat do infrastruktury poskytovatele jiným než dohodnutým způsobem, zejména se nesmí pohybovat v jiných, než jemu zpřístupněných adresářích a používat systémových příkazů, kterými by měnil nastavení nebo funkci systému.

Zákazník nebude používat síť způsobem, kterým by obtěžoval ostatní zákazníka sítě, zejména se zdrží nespecifického šíření nevyžádané elektronické pošty. Zákazník bude rovněž udržovat všechny své systémy připojené k síti poskytovatele zabezpečené a nezneužitelné pro reflexívní útoky. Pokud bude připojený systém aktivně využíván k útokům, případně pokud poskytovatel zjistí, že je systém nezabezpečený, vyzve zákazníka, aby neprodleně provedl zabezpečení systému. Pokud zákazník výzvě nevyhoví, je poskytovatel oprávněn systému omezit připojení k síti až do řádného zabezpečení.

Pokud je předmětem sjednané služby zprostředkování přístupu do dalšího počítačového systému (sítě), musí zákazník respektovat podmínky přístupu a ochrany do tohoto systému (sítě).

Pokud není vzájemnou písemnou dohodou stanoveno jinak, zákazník nesmí využívat služeb k ukládání nebo přenosu dat, která obsahují erotický nebo pornografický materiál, hudební nebo filmové soubory, nelegální software, archívy souborů určených pro download, jakož i odkazu (linku) na data tohoto charakteru.

Zákazník se zavazuje poskytované služby užívat v souladu s právním řádem. Zejména se zavazuje prostřednictvím poskytovaných služeb nešířit informace, které porušují právo na ochranu osobnosti (např. pomluvy), jsou v rozporu s dobrými mravy hospodářské soutěže, zasahují do dobré pověsti právnické osoby, porušují autorská práva, porušují průmyslová práva (zejména ochranné známky), nebo je jejich šíření trestné (např. šíření poplašné zprávy, podněcování nebo schvalování trestného činu, šíření dětské pornografie a dalšího ilegálního obsahu, propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka, atd.).

V případě, že se poskytovatel dozví o podezření, že zákazník neužívá poskytované služby v souladu s právním řádem, vyzve jej, aby se do 5 dnů zdržel tohoto užívání. Výzva poskytovatele musí být odůvodněná. Pokud zákazník výzvě nevyhoví, je poskytovatel oprávněn poskytování služby pozastavit až do pravomocného vyřešení otázky, zda je služba užívána v rozporu s právním řádem.

Pokud zákazník ve lhůtě určené výzvou podá poskytovateli proti důvodnosti podezření dostatečně odůvodněné námitky, uvede k tomu veškeré důležité skutečnosti a prohlásí, že poskytovateli uhradí veškerou škodu (plynoucí např. z odpovědnosti poskytovatele podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů), která vznikne tím, že poskytovatel poskytnutí služby nepozastaví. Poskytovatel je oprávněn kdykoli, nejdříve ve výzvě, stanovit zákazníkovi přiměřenou zálohu na náhradu škody způsobené nepozastavením poskytování služby.

Poskytovatel je vždy oprávněn službu pozastavit, jestliže by sebe, své zaměstnance, nebo jiné osoby vystavoval nebezpečí trestněprávní odpovědnosti, nebo pokud zákazník neuhradí poskytovatelem stanovenou zálohu ve stanovené lhůtě.

Zákazník, který má umístěn Server v prostorách poskytovatele, je povinen si jej po ukončení Smlouvy vyzvednout. Neučiní-li tak ani ve lhůtě stanovené v písemné výzvě poskytovatele, je poskytovatel oprávněn s tímto nevyzvednutým a nevyužívaným Serverem naložit dle svého uvážení.

Přístup do prostor datacentra je zákazníkům housingových služeb k dispozici v kteroukoliv denní i noční dobu, 7 dní v týdnu. Rozsah, resp. délka tohoto přístupu je předmětem sjednané smlouvy. Poskytovatel si vyhrazuje právo na provozní přerušení přístupu na nezbytně nutnou dobu za účelem úprav a oprav výpočetního systému. Bude-li to možné, ohlásí tuto skutečnost zákazníkovi s největším možným předstihem. Případné poruchy bránící v přístupu odstraní poskytovatel podle svých technických a provozních možností co nejrychleji.

K ohlášení poruch udržuje Poskytovatel telefonickou podporu na čísle a e-mailu uvedeném v kontaktech na www stránkách Poskytovatele. Pracovníci technické podpory jsou připraveni zasáhnout v případě jakýchkoliv problémů souvisejících se službou.

Zákazník je povinen při podpisu smlouvy nebo objednávky na poskytované služby uvést správné a úplné údaje, které budou použity pro fakturaci poskytnutých služeb. Za účelem řádné komunikaci s zákazníkem je zákazník dále povinen uvést jméno, příjmení, telefonní číslo a emailovou adresu konkrétní fyzické osoby která bude sloužit jako kontaktní osoba zákazníka pro poskytovatele (dále jen „kontaktní osoba zákazníka“). Zákazník je povinen udržovat jak fakturační údaje, tak údaje kontaktní osoby aktuální.

Poskytovatel je oprávněn změnit IP adresy zákazníka, pokud to bude vyžadovat routing sítě.

U služeb, jejichž součástí je poskytování software licencí, nese zákazník plnou zodpovědnost za správnost dodaných údajů a za dodržování podmínek licence. Zákazník je zodpovědný především – ale nikoliv pouze – za hlášení správného počtu uživatelů u licencí účtovaných na jednotky uživatele.

Poskytovatel je oprávněn monitorovat a zaznamenat telefonní hovor Zákazníka nebo zaměstnance Zákazníka s pracovníkem Poskytovatele uskutečněný na zákaznické lince. Toto monitorování se uskutečňuje výhradně za účelem vnitřní kontroly poskytovaných služeb, zvyšování jejich kvality a ochrany oprávněných zájmů Poskytovatele. Poskytovatel prohlašuje, že případný záznam telefonního hovoru bude Poskytovatelem zálohován po nezbytně nutnou dobu, nejdéle však po dobu 5 let od uskutečnění telefonního hovoru, a to s ohledem na ochranu nebo obhajobu právních nároků poskytovatele.

Ceny za služby, jejich účtování a úhrady

Ceny za sjednané služby jsou cenami smluvními. Podkladem pro ně je platný ceník poskytovatele. Ceník služeb je vystaven na webových stránkách poskytovatele. Případné odchylky od tohoto ceníku mohou být předmětem individuální dohody.

Ceny za sjednané služby jsou fakturovány ročně vždy podle sjednaného tarifu. Splatnost je vždy uvedena výzvě k platbě. Zákazník je povinen uhradit všechny závazky v termínu splatnosti. Termínem splatnosti se má na mysli den připsání na účet poskytovatele. Pokud ani po 20 dnech od splatnosti faktury nebudou všechny pohledávky zákazníkem uhrazeny, může poskytovatel přerušit provoz poskytovaných internetových služeb, tzn. znemožnit přístup k poskytovaným službám zákazníkovi i ostatním účastníkům sítě Internet. Ustanovení předchozí věty se neužije v případě první fakturace novému zákazníkovi, kdy platí následující: nezaplatil-li zákazník ve lhůtě splatnosti uvedené na vyúčtování ceny za poskytnuté služby, poskytovatel jej prokazatelně upozorní a stanoví náhradní lhůtu plnění ne kratší než 1 týden ode dne dodání upozornění, přičemž po marném uplynutí náhradní lhůty může poskytovatel přerušit provoz poskytovaných internetových služeb, tzn. znemožnit přístup k poskytovaným službám zákazníkovi i ostatním účastníkům sítě Internet. Za každý den prodlení je účtován smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky. Pokud zákazník neuhradí své pohledávky do 30 dnů od termínu splatnosti faktury, bude poskytovaná služba zrušena (např. zrušení připojení, mailu, vedení domény apod.) a poskytovatel je oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 20 % z částky rovnající se výši sjednané úhrady za poskytování služeb ode dne zastavení poskytování služeb do dne řádného ukončení smlouvy. Vystavení upomínky a náklady spojené s její evidencí jsou předmětem poplatku 300,- Kč, který bude fakturován při následujícím fakturačním termínu. Znovu zprovoznění zrušené nebo přerušené služby do provozu může být zatíženo zřizovacím poplatkem ve výši 1 000,- Kč.

Pokud Smlouva uzavřená se spotřebitelem skončí před uplynutím sjednané doby určité, na kterou byla Smlouva uzavřena, je zákazník povinen poskytovateli zaplatit úhradu ve výši 20 % součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby jejího trvání nebo 20 % součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Pokud Smlouva uzavřená se zákazníkem fyzickou osobou, která není spotřebitelem ve smyslu zák. č. 634/1992 Sb. nebo s právnickou osobou skončí před uplynutím sjednané doby určité, na kterou byla Smlouva uzavřena, je zákazník povinen poskytovateli zaplatit úhradu ve výši součtu měsíčních paušálů Strana: 4 zbývajících do konce sjednané doby jejího trvání nebo součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Zákazník, který není spotřebitelem ve smyslu zák.č. 634/1992 Sb., může na základě dohody s poskytovatelem zaplatit cenu za sjednané služby předem na nadcházející čtvrtletí, pololetí či jeden rok. Pokud v takovémto případě zákazník předčasně ukončí Smlouvu, poskytovatelem přijaté plnění se nevrací.

Poskytovatel je oprávněn upravit ceny svých služeb v závislosti na prokazatelném růstu vstupů (elektrická energie a další)

Reklamace

Reklamaci vad poskytované služby je zákazník povinen provést neprodleně po zjištění, a to písemně e-mailem na kontaktní e-mailovou adresu.

Pokud dojde k chybnému vyúčtování platby, má Zákazník právo platbu reklamovat, a to neprodleně po zjištění této skutečnosti, nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, písemně na kontaktní e-mail fakturačního oddělení.

Poskytovatel vyřídí reklamace bez zbytečného odkladu a o výsledku reklamace vyrozumí zákazníka písemně e-mailem. Vrácení peněz bude realizováno na bankovní účet, dle dohody se zákazníkem.

Pokud je závadou na systému poskytovatele znemožněno zákazníkovi užívání služeb v jednom dni po dobu delší než 6 hodin od nahlášení poruchy zákazníkem, má zákazník právo na snížení měsíční ceny o jednu třicetinu. Pokud by služba byla závadou na systému poskytovatele nedostupná zákazníkovi více než 6 dní v jednom měsíci, vrací se měsíční poplatek na základě žádosti zákazníka v plné výši. Vrácení poplatku nebo jeho části je realizováno snížením částky při zpoplatňování služeb za následující měsíc, jen pokud to není možné pak fakturou vystavenou zákazníkem k prvnímu dni následujícího měsíce. Zákazník bere na vědomí, že v případě výpadku serveru nebo při oprávněném pozastavení služeb, či jejich ukončení podle podmínek smlouvy či podle Všeobecných podmínek nenese poskytovatel odpovědnost za případné škody resp. ušlý zisk zákazníka v souvislosti s poskytováním služeb. Zákazník nemůže na poskytovateli soudně ani jinou cestou vymáhat jakékoli jiné náhrady, než slevu dle těchto Všeobecných podmínek.

Poskytovatel nenese odpovědnost za případné škody nebo ušlý zisk zákazníka v souvislosti s používáním služeb poskytovatele.

Ochrana dat

Poskytovatel i zákazník služby jsou zavázáni považovat veškeré údaje, související s poskytováním služby za důvěrné, které nesmějí být zpřístupněny třetí osobě.

Při přenosu dat a souborů poskytovatel garantuje dodržování relevantních právních předpisů, a to zejména zákona č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, kdy dbá zejména o zachování zabezpečení ochrany osobních, provozních a lokalizačních údajů a důvěrnosti komunikace, a to v podobě ochrany před neoprávněným přístupem, změnou, zničením, ztrátou anebo odcizením nebo jiným neoprávněným zpracováním nebo využitím. Tímto nejsou dotčeny povinnosti poskytovatele stanovené zvláštním právním předpisem.

Zákazník může sám přijmout svá opatření k ochraně a utajení svých přenášených dat, například šifrování nebo kódování. Musí to však učinit způsobem kompatibilním s komunikačním systémem poskytovatele, to jest zachovat možnost přenosu dat.

Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené zákazníkovi v důsledku výpadku sítě Internet, opožděného dodání či poškození dat během přenosu. Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé přenosem utajovaných dat.

Zpracování osobních údajů Poskytovatelem v pozici správce

Podmínky zpracování osobních údajů Poskytovatelem v pozici správce je upraveno v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“ dostupném na www stránkách poskytovatele v aktuálním znění.

Zpracování osobních údajů Poskytovatelem v pozici zpracovatele

Při poskytování služby může ze strany poskytovatele rovněž docházet ke zpracování osobních údajů z pozice zpracovatele, v takovém případě se kategorizace zpracovávaných osobních údajů odvíjí od typu poskytované služby poskytovatelem zákazníkovi. Tyto obchodní podmínky upravují povinnosti poskytovatele, v pozici zpracovatele, a zákazníka, v pozici správce, vyplývající ze zpracování osobních údajů v souladu s GDPR.

Poskytovatelem jsou v pozici zpracovatele zpracovávány vždy pouze ty osobní údaje subjektů údajů, se kterými zákazník v pozici správce v rámci využívání služby nakládá. Rozsah a kategorie osobních údajů, u nichž se zákazník může dostat v rámci využívání služby do pozice správce ve smyslu GDPR se vždy odvíjí od kategorie konkrétní využívané služby.

Zpracování osobních údajů bude poskytovatelem prováděno zejména formou náhledu, shromažďování, používání, zálohování, ukládání a výmazu, a to vždy dle typu poskytované služby a za účelem poskytování služby a po celou dobu jejího poskytování.

Poskytovatel prohlašuje, že je schopen zajistit zavedení vhodných technických a organizačních opatření tak, aby zpracování osobních údajů splňovalo požadavky GDPR a aby byla zajištěna ochrana práv dotčených subjektů údajů.

Poskytovatel je oprávněn do zpracování zapojit další zpracovatele, vždy však informuje zákazníka o veškerých zamýšlených změnách týkajících se přijetí dalších zpracovatelů nebo jejich nahrazení, a poskytne tak zákazníkovi příležitost vyslovit vůči těmto změnám námitky, pokud zákazník námitky bez zbytečného odkladu nevysloví, má se za to, že se změnou souhlasí.

Zpracování bude vždy realizováno jen na základě doložených pokynů zákazníka udílených poskytovateli, které vyplývají z charakteru poskytovaného služby nebo jsou obsaženy v těchto podmínkách a smluvních ujednáních.

Při poskytování služby nebude docházet ke zpracování zvláštních kategorií osobních údajů. Zákazník je povinen zajistit, že poskytovateli nebudou předány žádné osobní údaje zvláštních kategorií.

Poskytovatel se jako zpracovatel při zpracování osobních údajů zavazuje:

Zákazník se tímto vůči poskytovateli výslovně zavazuje k dodržování veškerých povinností, které mu, dostane-li se do pozice správce osobních údajů ve smyslu GDPR, plynou z těchto podmínek, smluvních ujednání, ustanovení GDPR, příslušných zákonů a jiných obecně závazných právních předpisů. Závazek zákazníka dle předchozí věty zahrnuje mj. jeho povinnost předávat poskytovateli prostřednictvím služby jen takové další osobní údaje, k nimž disponuje platným právním titulem ve smyslu GDPR, a to při dodržení veškerých zásad a souvisejících právních povinností. Za tímto účelem se zákazník zavazuje mj. zajistit, že ke zpracovávání osobních údajů formou jejich uložení bude po celou dobu zpracovávání disponovat platným právním titulem splňujícím požadavky GDPR a dalších právních předpisů.

Bez ohledu na právní titul, na jehož základě ke zpracovávání osobních údajů dochází, se zákazník zavazuje plnit v případě, že bude ve vztahu k určitým osobním údajům vystupovat v pozici správce, svoji informační povinnost vůči dotčeným subjektům údajům vyplývající GDPR včetně informování o automatizovaném zpracování osobních údajů ve formě profilování.

V případě porušení jakékoli povinnosti stanovené tímto článkem podmínek, se zákazník zavazuje nahradit poskytovateli jakoukoli (majetkovou i nemajetkovou) újmu, která mu v důsledku daného porušení nebo v souvislosti s ním vznikne.

Smluvní strany se zavazují zajistit splnění povinností, jež jim plynou z GDPR a tohoto článku podmínek, nejpozději ke dni účinnosti GDPR. Povinnosti, jež jsou však vyžadovány platnou a účinnou právní úpravou již před datem účinnosti GDPR, jsou smluvní strany povinny dodržovat již ode dne účinnosti těchto podmínek.

Omezení nebo přerušení poskytování Služeb

Poskytovatel je oprávněn na nezbytně nutnou dobu omezit nebo přerušit poskytování služeb z následujících důvodů:

Poskytovatel má právo na plánované přerušení poskytovaných služeb za účelem provedení nutných bezpečnostních upgrade softwaru, údržby či výměny hardwaru, a to v rozsahu ročního průměru 120 minut měsíčně, které přímo ovlivňují poskytování služeb dle Pravidel. Poskytovatel bude podle svých možností realizovat plánovanou odstávku v době nižšího provozu o víkendech, svátcích a v nočních hodinách.

Poskytovatel provoz Služby obnoví bezprostředně poté, co pominou důvody omezení nebo přerušení služby dle předchozích bodů.

Poskytovatel je rovněž oprávněn omezit aktivní užívání služby nebo okamžitě vypovědět služby, pokud je zákazník například v prodlení s úhradou platby, nebo neplní další smluvní podmínky uvedené ve Všeobecných podmínkách.

Dojde-li ze strany poskytovatele ke zjištění o nenadálé či neobvyklé skutečnosti související s poskytovanou službou, jež může mít významný vliv na poskytovanou službu, a to zejména v podobě jejího přerušení nebo omezení, a o jejímž charakteru je poskytovatel přesvědčen, že je nutné součinnosti ze strany zákazníka, obeznámí poskytovatel zákazníka o takové skutečnosti bez zbytečného odkladu, a to prostřednictvím kontaktní osoby zákazníka. Zákazník je v takovém případě povinen poskytnout poskytovateli bez zbytečného odkladu součinnost.

Společná a závěrečná ustanovení

Poskytovatel si v případě hrubého nebo opakovaného porušování těchto Všeobecných podmínek, vyhrazuje právo okamžitého vypovězení smlouvy na poskytování služeb, tzn. mimo jiné okamžité přerušení nebo zrušení poskytovaných služeb.

Ukončení smlouvy ze strany zákazníka a odnos serverů je možný pouze po uhrazení všech závazků vyplývajících ze smlouvy a platných ceníků služeb.

Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené zákazníkovi přerušením služeb, vzniklé jednáním zákazníka v rozporu s těmito Všeobecnými podmínkami.

Případné odchylky od těchto Všeobecných podmínek, pokud budou mezi poskytovatelem a zákazníkem sjednány, musí mít písemnou oboustranně podepsanou formu. Znění Všeobecných podmínek může Poskytovatel změnit či doplňovat, provedené změny budou platné datem zveřejnění na těchto stránkách.

Právní vztahy vznikající se Smlouvy a těchto Všeobecných podmínek, jakož i právní vztahy se Smlouvou související se řídí českým právem.

Tyto Všeobecné podmínky nabývají účinnosti 1. 1. 2019